Malin bakar

Har ni tittat på Leila bakar någongång? Vad är det med denna människa och med detta program som gör att iallafall jag sitter som hypnotiserad med en halvöppen mun?

Är det alla små glada färgrika dekorationsprylar som dyker upp här och var i rutan eller att bakverken hon gör ser så fruktansvärt goda ut eller är det själva hon som gör att jag skulle kunna baka i timmar?

Men effekten sitter bara i den halvtimmen programmet sänds. Om jag nu råkar få syn på det.

För då sitter jag där med en stirrande blick. Och med ett jättesug att baka.

Sen går det över.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen det ser så gott och roligt ut när hon bakar..klart man blir sugen att baka då:)

2011-08-24 @ 22:01:09
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0