John Blund knackar på

Trött om kvällarna och bloggen blir lidande märker jag. Vilket inte är likt mig (att vara trött om kvällarna)
Är väl luften kanske. Eller lite förkylning. Eller att : kallese till tandläkaren för Bella, kallelse för Markus till tandläkaren, kallelse för Emil till astmakontroll, kallelse för min del på den vanliga treårskontrollen (cellprov), föräldramöten för stora barnen, möten på jobbet, nya läxor och allt som hör barnens skolvärld till, en heldag för mig och Markus på akuten idag kan göra sitt?

Att man känner sig en smula sömnig om kvällen?

För jag är fortfarande nere på ganska skönt tempo efter semestern.

Eller rättare sagt, jag var nere på skönt tempo efter semestern.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud..inte konstigt att du blir trött med det tempot..3st ungar varav 2 är skolbarn och en liten en..shit..och sen ett vanligt jobb åxå..som sagt klart du blir trött..du är ingen övermänniska..det är det ingen som är. Kram

2011-09-01 @ 18:09:20
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0