Veckans..

Veckans gladaste grabb måste utan tvekan varit Markus när jag tillslut efter (års) tjat om just de speciella skorna gav vika och köpte dom.

Veckans första chock kom när jag insåg att jag precis  köpt ett par dyra Nike skor till Markus. Limegröna. LIMEGRÖNA!

Veckans andra chock var snön, givetvis.

Veckans självbelåtnaste stund måste varit i morse när jag gick till jobbet med mina nyinköpta kängor!
Japp, perfect timing om man säger så va..

Veckans gulligaste stund var när Bella började blöda näsblod utan förvarning. Just det var ju inte gulligt, men hon sprang iväg till toa, hämtade en bit papper och tryckte upp det i näsan. Emil ställer sig och tittar på henne med stora ögon, ränner sedan iväg in på toa och får tag i en bit papper som han sätter i näsan, varpå han ställer sig brevid henne. Och bara är... 

Jag har inte skrattat så på länge som jag gjorde då. Synen var helt oslagbar!

Mitt livs utmaning fick jag av Jarmo ikväll.

Som jag antog. Jag ska börja springa två gånger i veckan, elljusspåret...

Jag. Springa...

Jag har varit på väg att börja i ca hela mitt liv. Men inte fått tummen ur.

Ett halvår. Fixar jag det kommer jag att få en grej av Jarmo. Fixar jag det inte ska Jarmo få den grejen av mig. Men jag antog utmaningen av tre skäl.

1. Jag vill verkligen komma igång.

2. Jag vill verkligen ha grejen.

3. Jag vet att han tror att han vunnit för han tror att jag inte kommer att springa i ett halvår. Hängde ni med? Känner man mig så vet man, Malin springer INTE.

Men jag ska minsann visa att jag kan. Utmaningen börjar veckan som kommer.

Hjääääälp vad har jag gett mig in på????


Kommentarer
Postat av: Annika

Kanske skulle jarmo må bra av en tur med? Och då finge Ni ju sällskap av varandra. Oja.. Markus och bella kan passa lillen... ja jo

2010-10-23 @ 00:21:12
URL: http://oddistankar.blogspot.com
Postat av: Malin

Han har ju redan chockat med att börja!! Han springer..=)

2010-10-23 @ 07:39:02
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt bra idag?

2010-10-23 @ 08:34:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Therése

Limegröna skor låter snyggt! :D

Springa är aldrig roligt, men lycka till! :D

2010-10-23 @ 19:01:13
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Skorna var säkert skit snygga..ha ha ska du börja springa? men det är väl jätte bra..det fixar du galant, det är jag säker på hehe kram

2010-10-24 @ 10:20:23
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: eda

haha lycka till, man kan om man vill!!

2010-10-26 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0