Spök och mathelg

Jag, syrran, Thomas, Markus och Bella var i Skara i gårkväll på den årliga Spökvandringen.

Har aldrig varit där förut och det ångrar jag nu. Vem som skrek mest vet jag inte, Bella kanske eller Markus... Kul hade vi iallafall.

Det var skräckfilmstema och scener från filmerna "Det","Exorcisten", "Psycho" "Dracula" var några man fick njuta av..

Freddy Krueger och Jason var oxå några vi fick närkontakt med. Men värst var nog när hon den lilla otäcka tjejen med långt svart hår (från brunnen) kom stapplande mot oss.. ( The Ring)



Här stapplade zombies omkring



Och här är en på väg upp mot muren. Syns knappt, men bra var det!



Bella, Markus och mors gobbe, Thomas.

Imorse klev vi som vanligt upp med tuppen. Det var Jarmo som hade lyxen att få sova idag, jag får mitt i morgon. (passar bra eftersom vi är bortbjudna ikväll)



Funderar på hur jag ska få denna gosse att njuta av att sova länge på morgonen?



Så här såg det ut när Bella klivit upp.



Ett par timmar senare hemkommen från den årliga fotbollsavslutningen.

Nu ska jag passa på att läsa lite bloggar, ha en skön helg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0