29 oktober

Jag är en enveten kvällsuggla som aldrig tycks komma i säng. Även om jag gått och varit löjligt trött den här veckan så icke att jag lägger mig i tid.

Så igår gjorde Jarmo det enda rätta. - Nä nu har vi varit så trötta och gnälliga den här veckan så nu går vi och lägger oss så vi får lite riktig sömn sa han och vi kom i säng tidigare än vad vi gjort på hur länge som helst. Ibland kan jag faktiskt behöva någon som ser till att saker blir gjort. Som att gå och lägga sig.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe i väntan på att klockan ska bli nio.

Thomas och mor, syrran och bror min och jag ska strax åka in till Lidköping.

Mors läkare ville ju träffa oss för att informera om behandlingen. Hur vi ska ta död på cancerskiten.


Livets kontraster är just nu.
Egentligen skulle jag varit på jobbet och fixat kaffe för att gå iväg på niofrukost.

Men istället sitter jag här och dricker kaffe i väntan på att klockan ska bli nio så att man kommer iväg.

Till mötet som handlar om överlevnad.


Kommentarer
Postat av: angel

Tråkigt att det blev denna nyheten ni fick men vilken toppeninställning! Önskar er massor av lycka till med allt.

KRAM

2010-10-29 @ 11:15:26
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0