Som en zombie

Med tanke på att jag var hemma klockan två i natt så var jag en aningens trött när Emil vaknade klockan sex. Jarmo jobbade över idag så jag hade inget annat val än att kliva upp. Seg i huvudet som bare den, man är ju van att få mer sömn än fyra timmar men det var ju självförvållat.

Och mycket trevlig personalfest var det. Kan inte fatta att inte fler Götenebor åker när dom har chansen. God mat, mycket folk och dans på discogolvet.

Lyckades göra en lättsam scendebut oxå.. Vi tänkte att vi traskar väl bort och lyssnar en sväng på Timotej då eftersom alla bara försvann rätt som det var.
 
Jag och Jossa hamnar i någon smal gång för att sedan dyka upp som två vilsna yrhönor brevid scen där Timotej sjunger. När vi tittar uppåt sitter där ett antal hundra personer, förmodligen funderande på vår fina entre. Men det är sådant som brukar hända mig. Så själv är jag inte förvånad.

Så denna dag har flytit på i lugnt tempo, lite fika hos mor och Thomas (som ser lika pigg ut trots operationen) en lång middagslur med Emil och en god potatisgratäng med tillbehör som avslutning.

Vardagen rullar på trots att den ändå inte är sig riktigt lik.



Lite ljus för familjen.



Så enkel rätt som är så smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, jag kan se dig uppe på scenen lite vilsen Malin! :D

2010-10-10 @ 17:09:48
URL: http://rutigtrandigt.blogspot.com/
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Irene är ju snygg o fräsch vad hon än gör..hon klagade på att hon inte ville sätta sig på bussen när hon var osminkad o inget fixad i håret, men hon var hur snygg som helst ialla fall..orättvist..ha ha..Kraam



mm smarrigt det såg ut

2010-10-11 @ 12:13:24
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0