Grattis ettåringen och grattis Isabella!

Vilket sammanträffande.

Isabellas namnsdag är idag.

Och dagens ettåring är....  just det

BLOGGEN!!

Ett års bloggande. Tog allt ett tag innan jag tog tag i saken och satte igång och vad jag ångrar att jag inte började tidigare! Man har ju klivit in i en helt ny värld, bloggvärlden med alla dess nya fantastiska bloggvänner man fått!

Och alla läsare, ni är inte att förglömma.

Man väljer vad man skriver, roligt som tråkigt. Nu hade jag ju kunnat välja att inte skriva om det tråkiga men det går inte. Att vår mor har fått cancer ingår ju i mitt liv. Vårt liv. Och det är ju det som jag skriver om.
Men inte kunde jag då ana, för ett år sedan att bloggen skulle handla om det.

Det går snabbt när någon rycker undan mattan under dig.


Våra gråa dagar och våra gyllenfärgade dagar, så får det bli.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Grattis till 1 år med bloggen!



Kul med din dröm, får se om det stämmer sen!

2010-10-30 @ 17:18:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0