Men mest snö har vi garanterat här ute i Sil!

Vilka otroliga mängder snö vi fått här!
Det här lär man ju inte glömma skulle man nog kunna säga, men jag tror att det blir nog bara till att vänja sig vid tanken att det är så här det kommer att förbli vintertid.


Snälla låt mig ha fel!!!!!

Känns ju som att man brottas med vädrets makter bara man visar sig ute.
Ta sig fram till bilen
Skotta fram bilen
Skrapa bilen
Dra med sig en halv snögubbe in i bilen
Sladda iväg med bilen, nä där går gränsen, JAG TÄNKER INTE BURNA BARN! ( och Jarmo)
Gasa sats över snövallarna med bilen

Men vackert är det. Jag har inte sagt annat.



Bilden är från förra vintern, då jag trodde att vi skulle begravas i snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0