Julplaneringsdags

Idag har jag tänkt julklappar, skrivit ner en lista vad som ska köpas till de nära, ringt runt lite för att göra en sista koll och spanat på nätet. Jag är en planeringsmänniska in i minsta detalj och tycker mycket om att ha koll på läget. Innan läget är om man säger så.

Jag ägnade tom Bellas lucialinne med tillbehör en tanke. Om det kan tänkas passa i år oxå. Den tösen växer ju enorma mängder längd varje år. Sånt man får göra i tid så att man slipper stå där i sista stunden och få panik för att man inte varit ute i god tid.

Hittade en badhanduk inne på Ellos som Emil säkert skulle göra långa glädjetjut över.
Bolibompahandduken.



Kommentarer
Postat av: Lilitha

Hej Malin och tack för din trevliga kommentar. Kul att du kikade in hos mig...du är så välkommen tillbaka. Nu ska jag kika runt lite här hos dig. Kram Lilitha

2010-11-06 @ 13:16:53
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0