Fredagskväll är bäst men

Bästa dagen att vakna upp på i veckan är utan tvekan Lördag.
Jag älskar lördagar, äta frukost i lugn och ro, ta det lite som det kommer , lalla runt lite.

Och i morgon kväll kommer goa vänner hem med sin familj och äter och umgås. Härligt!



Kan knappt vänta tills jag får tända på min egengjorda adventsljusstake..



Imorgon blir det Jarmo som bjuder på sina hemmagjorda pizza, supergo!



Snart får du låsa in Isabella, sa syrran fnissande till Jarmo förut.



Lillebror går in sin storebrors fotspår. Allt Markus gör just nu ska härmas.



Så här såg det ut för ett par veckor sedan när jag gick till jobbet. Då var jag inte beredd.

Nu kanske jag är mer mottaglig.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tror också att ni måsta låsa in Isabella snart :)

Vilka fina adventsljus du gjort. Såg att man kunde köpa färdiga på ica...tror att jag ska "fuska" med det i år ;)

Kram

2010-11-20 @ 10:41:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna Auf Rubenstein

jaa Bella Bella Bella..farligt vacker den där tjejen..



Mysigt med snö ju ;-) ha de bra o hälsa hela fam

2010-11-21 @ 11:55:23
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Eda

Härliga bilder! Och gud vad god den där pizzan såg ut!!! Jammi!!!!

2010-11-22 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0