små stora kliv

Har jag sagt vilken hemsk mamma jag är? Markus tog sig en dusch nu på kvällen och snodde på sig min goa röda morgonrock. Vi satt i soffan, han skruvar sig lite då och då, rätt som det är ser jag hur en gigant till spindel kommer utkrypande underifrån morgonrocken Markus har.

Titta vilken spindel säger jag lugnt. Bella skriker ta bort den, döda den, annars flyttar jag, Markus säger, åh var den som gjorde att det kittlades omkring så under morgonrocken? Jag kunde inte sluta skratta.

Hemska jag






Annars har dagen varit perfekt. Varit ute och grejat hela dagen, fixat till altan så att den ser ut som att den vore nylagd. Ett super knep vi fick från en som kan sin grej. Tar sin tid, men är mödan värd. Lite grillning blev det oxå och kaffe givetvis.



Fick en härlig solbränna på köpet oxå, lovely!!
Så nu slipper man vara så här bleker..



Men oj vad liten blir stor när han plötsligt bestämmer sig för att gå!







Kommentarer
Postat av: Anna karlsson

Härligt det såg ut!!! OCH EMIL ÄR SÅÅ FIIN

2010-05-06 @ 22:06:06
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Malin

ja..vår lilla pluttis som bara blir större. Tänk, snart har du en egen att snusa på..=)

2010-05-06 @ 22:43:56
Postat av: Sara Gren

Alltså, måste bara få säga: förskräckligt snygg prickig body plutten har på sista bilde. Snyggast i hela skaraborg tror jag bestämt ;)

2010-05-08 @ 10:48:38
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Sara Gren

Förresten - går han nu? På riktigt? :)

2010-05-08 @ 10:49:52
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0