Dålig kombination

För lite snus, mycket att hinna med på kort tid, cyklister som envisas att cykla framför en på vägen när det finns cykelbana, ( två gånger idag) och en som säger, har du fått släpa upp stackaren så här tidigt på morgonen ( imorse när jag lämnade Emil på dagis) är ingen lyckad kombination idag vill jag lova!!

Han vaknade faktiskt tio minuter innan jag skulle väcka honom!! Och han fick ligga och dricka välling i lugn och ro. Sen hade vi en halvtimme över innan vi skulle bege oss.

Så det så! Men det fick jag ju knappt ur mig då. Gav bara något mumlande svar.

Kommentarer
Postat av: angel

Nej men usch.. det var väl ingen pedagog som vräkte ur sig det iaf, hoppas jag?

skäms för hela släktet isf..



Hur går det annars?

vårt pyre är fortf superförtvivlad på morgonen och Jimmy tycker det är skitjobbigt att lämna honom, men jag vet ju av gammal vana att man oftast bara behöver vända ryggen till och när man väl ska hämt så vill de knappt hem;)



kram

2010-05-24 @ 19:26:18
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: Malin

Nej, det var ingen pedagog, det var en bekant jag mötte. Det har gått jättebra, förutom då att han är ledsen när man lämnar.. men vi har ju iofs inte lämnat han så många gånger än.

Kram!!

2010-05-24 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0