Alla åldrar har sin charm

Jag beklagade mig lite lätt om en viss sak häromdan. Hon sa med himlande blick, jotack jag har varit där jag med. Jag är såååå glad att det är över nu.

Utåt sett ser det ju nästan glamouröst ut. Glada hejande fotbollsmammor, som med ett leende står och antingen serverar eller dricker kaffe.

Inåt ser det ut så här :

Tvätta, tvätta maniskt. Måste alltid finnas rent till alla matchet och träningar.
Grillning, bingolottoförsäljning, ta hand om kiosk, köra till matchet och träningar.
Skynda dig, packa grejerna vi måste iväg nu!
Allt annat får stå undan.

För det är viktigt det här.
Det hör till föräldraskapet om man har barn som spelar fotboll.
Glöm inte det.

Men det är allt roligt oxå, och det har sin charm. men periodvis kan det bli lite väl mycket av det goda. Iallafall om man har två av tre barn som spelar fotboll.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Ja ibland är det mycket. Men vad gör man inte för kidsen.. =)

2010-05-09 @ 12:05:14
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0