Städa, städa...

Vad som händer idag är inte bestämt än. Jo, två saker, fortsätta att damma (tråkigt men extra nödvändigt) och gå ut i solen.
Sannolikheten är stor att jag besöker min älskade altan idag.
Jarmo var och hälsade på Markus i skolan igår (vilket fortfarande är uppskattat) när dom kom hem satte dom igång med att skotta altanen. Tog ett bra tag, och dom är inte klara än, men bägge påpekade,- Snart kan du gå ut och sätta dig och njuta i solen igen! Omtänksamma.
Nu traskade Jarmo iväg med barnen ut en sväng, så jag tar tag i det tråkiga en stund då.
Förresten, ett dockskåp (sånt som jag hade när jag var liten) aningen slitet men går att måla till, en docksulky och en dockvagn står här till övers. Ca 300 så är det ditt (Emelie, tror du inte din minsta är sugen? )
För bort ska det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för att du tänker på oss men vi har vad vi behöver till våra prinsessor i dock väg! Fast jag tycker du ska spara det till Emil, han kommer uppskatta det lika mycket som en liten tjej! Tro mig! Kram

2010-03-13 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0