Ullared och Sweden Rock

Nu är jag sugen på två saker, nämligen att åka till Ullared och köra tantracet. Alltså shoppa vår och sommarkläder till barnen.
Det andra är att dra ihop ett gäng härligt folk och åka till Sweden Rock. Jarmo tyckte absolut jag ska åka och leva festivallivet, stanna du över helgen (lugnt och skönt härhemma) medans jag blir lite sån att njaa åka ner en snabb sväng och sen tillbaka, men det går ju knappast. Man får ju vara nere där fredag morgon och åka hem tidigast lördag eftermiddag då isåfall. Det vore riktigt kul. Bara en massa härligt folk och bra musik.
Japp, det tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Är vi inte för gamla för festivaler o sånt? Egentligen? Ibland känner jag mig för gammal att handla på Gina Tricot... MEN det är vi väl ändå inte iallafall???? :)

2010-03-02 @ 22:25:34
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: anna panna

festivaler är det bästa som finns,grymt roligt...



2010-03-03 @ 07:47:21
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Malin

Nejdå, vi blir aldrig för gamla för sånt inte=)

finns säkert nån som är äldre=)Kan man ju tro iallafall....

2010-03-03 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0