Surt!

Kan man bli så arg så hjärnan kokar? Idag har varit en irritationsdag, började redan i morse, då jag var på ett ställe. När jag kom dit så var det en viss person där. Jag känner henne inte, pratar inte med henne, ändå blänger hon alltid lika jäkla surt på mig. Sånt blir jag irriterad på. Sedan vet jag inte hur många svordomar jag dragit varje gång jag suttit i bilen idag, som varit ett antal. Man kommer inte fram nånstans, varje gång jag backar ut från uppfarten bonkar jag i en snödriva, när jag kom hem nu sista svängen på kvällen fick jag backa tillbaka hela gatan, för att backa in i ännu en hård snödriva. (Fick möte)
Jag missade första kvarten på Greys pga olika anledningar, jag har skrivit ett mail till min chef, som säkert inte uppfattades som jättetrevligt osv. osv...
Stort sett hela dan har varit lika underbar. Kul.

Kommentarer
Postat av: anna panna

Å en sån där trevlig dag som allt går fel..fy fan vad jag avskyr sådana dagar...



Mää vad var det för människa då som blänger..sånt kan ju försöra hela dagen åxå.. fråga henne nästa gång vettja..URSÄKTA känner jag dig??



Go Malin!!! Kram på er

2010-03-04 @ 10:20:08
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Malin

Ja, alltså jag fattar inte vad jag gjort människan, hon har blängt på mig så länge jag kan minnas...skumt..

2010-03-04 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0