Sugen

Inatt drömde jag att jag hade två läckra tatueringar till. Jag har bara en liten i verkligheten, men vad sugen jag blev (igen) på att gadda mig. Problemet är att jag kan inte välja motiv.
Drömde förmodligen om tatueringar för att bror min och Christina är på Tatueringskryss...göttisar!!

Jag skriver i min blogg för min egen skull. Vad jag känner och tycker. Ibland kan det bli jobbigt långt att läsa kanske, tex om alla allergier och skit i min familj, men så är det. Känns bra för min del.
Ha en underbar fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Är det någon som "gnällt" på din blogg?



Märkligt det där - överhuvudtaget - med människor som bara orkar lägga energi på negativitet. Och dessutom på något som är högst frivilligt att delta i - t ex som att läsa andras bloggar.



Hur som helst - jag tycker iallafall att din blogg är GULD! Men det vet du ju redan.

2010-03-12 @ 21:31:44
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: anna panna

jag har åxå varit sugen ett tag..men vill inte sluta som min syrra..hon har ju överallt.



Jag vill ha lite här o där hehe..så bäst jag låter bli.



2010-03-13 @ 09:27:57
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0