Saknar godispåsen!!!!!

Gaahhh!! Greys börjar om en och en halvtimme och jag har inte min mumsiga blandning med godis!!
Det är ju min lilla heliga stund ju.
Tror inte jag hinner fixa nåt heller, är nyss hemkommen från en mixad kväll. Jarmo var hemma med Emil och jag lämnade Markus på fotbollen, var där en stund för att sedan åka till kören och titta på när Bella uppträdde, sen tillbaka till Markus, se det sista, hem och nu kvällsmat och läxor.
Onsdagar är och kommer alltid förbli fullt upp med allt, hur vi än vänder och vrider på det.
Men förmiddagen var lugn, vi var uppe hos Christina och mina goa brorsbarn och fikade och tjötade. Så kvällssflängandet får man ta!

Det slog mig häromdan, jag var på väg fram, mötte en cyklist som såg så himlans sur ut att jag högt sa för mig själv, Men herregud vad sur man kan vara då!
Sen slog det mig, jag ser precis likadan ut så fort jag inte ler. Mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0