Pricken

Har man satt bollen i rullning kan man ju knappt ångra sig sedan. Återstår att se vad som händer på tisdag då jag ska på möte på jobbet inför jobbstart. Nog om det.
Barn är ärliga, det vet vi ju sen innan. Igår tittade Bella på mig, sen sa hon - Du har börjat få tillbaka lite röda prickar i ansiktet igen, mamma..
Jag vet, svarade jag. - Är det för att du inte är gravid längre? frågade hon. -Ja, delvis och att jag äter minipiller nu, jag tror det beror på det svarade jag.
-Varför äter du dom då, undrade Bella. - För att jag inte ska bli gravid igen svarade jag.
-Aha, svarade hon och fortsatte, men sluta med dom och var gravid jämt då!
Så enkelt är det ju inte riktigt då...men tänk om man hade lika fin hud som man hade när man var gravid, utan att vara det. Vore fint det. Men nu har ju alla dessa hormoner lämnat mig, så jag får väl helt enkelt stå ut med "prickarna" som hon nu kallar det.

Kommentarer
Postat av: anna panna

haa ha hah a fy faan va härlig hon är!!! Fy för "prickar" men det försvinner...jag har börjat få några..och förra graviditeten fick jag många prickar i v 10 ca..men sen försvann dom ganska fort.

Efter graviditeten fick jag åxå en period..när allt ska gå tillbax till det normala.. så där kul..men men



Kram på er underbara familj!!

2010-03-05 @ 17:58:44
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Sara Gren

Åh det är så okomplicerat för barn o i deras hjärnor. Jag blir avundsjuk på dom för detta.

2010-03-05 @ 18:35:02
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0