Nöjd är jag

Idag har det varit en sådan dag att man på kvällen stod där, lite halvimpad av sig själv och tänkte, hur sjöen hann jag med allt? Dock mycket nöjd.
Jarmo har ett härligt pass på 12.5 timmar varannan fredag att jobba, så när klockan var halv sju på kvällen här hemma hjälptes barnen åt med att duka fint och tända ljus, maten var i ugnen och en god sallad stod färdig att avnjutas, precis lagom tills han kom hem. Det var då jag kände mig lite nöjd med mig själv, jag hade även hunnit med att ta ett storröj här hemma, och ett antal ärenden på byn hade klarats av ( i två omgångar).
Nöjd mamma= nöjd familj.
Om det uppskattades av Jarmo? Oh ja!
I morrnkväll kommer Robban och Mariette med barn hit. Det blir lite mat och gott i avslappnade former. Sånt kan man inte få för mycket av.
Ha en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Effektivisering av tid kallas det. Det är något som supermammor är experter på har jag hört!



Kram!

2010-03-06 @ 02:09:53
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: angel

Vilken härlig fredagskväll..

Jag pratade med bvc igår och hon tyckte vi skulle prova 2 veckor iaf.

Men jag ska inte ge mig.

Som tur är så verkar det inte klia eller gör ont(fast det vet man ju aldrig. Jag kanske har ett litet "staffe"barn som bara säger ifrån om det gör jätteont).

Jag kom på att både mormor & farmor tvättat kläder åt oss utan vårt egna tm så jag ska tvätt aom alla hans kläder, även om jag inte tror det är det. Vi har ju haft lite blandade tvättmdel. jag är ju känslig så de jag tål har vi kört och han reagerade inte förrän strax innan 1 års dagen. vore det tvättmedlet hade han ju reagerat tidigare.

Här smörjer vi på:)



Ha en underbar helg. kram

2010-03-06 @ 08:15:30
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: Anna

...& ni ska väl givetvis se på melodifestivalen;)



kram!

2010-03-06 @ 15:19:29
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0