Hur länge står sig oboy i en termos tro...

Vet du vad som "hittades " i Bellas skolväska idag? Hon har ju som bekant varit hemma sen förra tisdagen, då dom hade skogen, vilket resulterar i varm oboy och fika....
Men i allt födeledagsfirande och maginfluensa som kom var det ingen som kom ihåg att packa ur Bellas väska, som iofs låg dold.
Imorse när hon skulle iväg och ta sin väska så låg då termosen där i. Med över hälften av innehållet kvar.
Jammie!!! Jag tog termosen, (knappt) och ställde den på diskbänken och tittade på den.
Och funderade hur fruktansvärt avskyvärt det skulle lukta om den fick komma ut.
Jag tog aldrig den risken. Det blir till att köpa en ny. Självfallet.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Sånt där är verkligen vedervärdigt... en gång öppnade jag ett filpaket som hade glömts av alldeles för länge i kylen... skulle jag inte gjort.



Man lär sig alltid. Eller kanske inte. :)



Kram!

2010-03-01 @ 21:35:46
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: angel

Morrn.

Jag får väl tacka för tiden då;) Eller hur? Haha.. Trodde det skulle ta längre tid så jag var tacksam. Jag är ju allergisk, astamatisk och eksemig så jag hade hoppats sonen skulle ärva pappas fina gener men icke. Mitt humör och min känslighet tydligen. Båda hade han kunnat klara sig utan...

Suck

2010-03-02 @ 07:50:49
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0