Fikatime!!

Förmiddagen spenderades med fika, sångstund, lek och glada barn.

Mycket roligt kan man få höra här. Jag gillar speciellt Camillas mattantsupplevelse.

-Minnen från mattanter när man var liten är att dom hade väldigt breda rumpor och så stora bröst att man funderade på om det skulle serveras bröst eller potatis. Sen kom DU, Malin och förstörde den bilden.. hehehe...

Jag tar det som en komplimang.

En annan gång berättade en pappa om när han och frugan var i Norge med sin NYA bil. Dom hade parkerat brevid ett stup ner mot en flod, när frugan går in i den NYA bilen för att sätta på stereon.

Då ser han till sin fasa att bilen börjar rulla lite lätt, mot stupet. Min NYA bil utbrister han!!!

Men frugan då, som var i bilen? undrar vi.
Öhhhh...ja jo just det, svarade han.

Hursomhelst, både frugan och den nya bilen klarade livhanken, han hann att dra handbromsen.

Vilken tur, på den nya bilen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter precis som den Camilla som jag känner;)



kram!

2010-03-24 @ 21:28:41
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Anna karlsson

ha ha ha :-)

2010-03-24 @ 22:12:58
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Eda

Hahahahaha!!

2010-03-25 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0