Allt möjligt

Gött att Jossa kommit hem från Thailand så man kan ventilera sig lite, (vara där och gotta sig när man kan vara hemma i Sverige..

Spännande med den snaskiga rapporten jag fick av syrran

Skitans att det inte var jag som vann 214 miljoner

Härligt med sommartid, bara ordet är ju ljuvligt

Tungt med endast en vecka kvar hemma

Å andra sidan, känner jag mig själv rätt är jag inne i det väldans fort

Mår bra gör jag av min familj

Tokigt uppspelt skulle jag minsann bli om det kom ännu en uppföljare till Pirates of Carribien, suck vad jag gillar Jack Sparrow. Ok lite mer än gillar kanske




Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Vad skööönt att ni förstår vad jag pratar om ... de små skitarna ja :P



Jag hade inte heller tackat nej till de 214 milj. Även om det efter skatt "bara" hade blivit ca 100 milj. kvar. Äsch - jag kan ju inte ens sätta sprätt på 5000 kr som en riktigt kvinna....

2010-03-28 @ 21:56:11
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0