Väntans tider..

Just nu tycker jag allt lite synd om Marie, blivande trebarnsmor, som går och väntar med rediala förvärkar. Dag som natt.

Jag vet precis hur jäkligt det är. För att göra det lite uppmuntrande för dig så kan jag säga att chansen är minimal att du slipper det här iallafall:

Rediala förvärkar i tre veckor.

Höra till dom få procenten som fick gå på överburenhetskontroll. ( Jag = elefantmamma)

Gå sjutton dagar över tiden.

En förlossning på trettiotvå timmar.

Jag kan nog svära på att du slipper det. Så tänk positivt nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Positivt!?? Jag gav upp redan första dagen som jag gick över tiden=))



kram!

2010-06-13 @ 22:39:49
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag mena ju just det, finns ju bara jag i hela väelden som kan gå över sjutton dar typ.. Och det är ju positivt för andra då, som slipper det...=)

2010-06-13 @ 22:50:46
Postat av: Marie

Tack! Ja det känns konstigt nog liiite uppmuntrande att höra andra som haft det likadant eller värre... Ibland, stunder man inte har ont så får man nästan för sig att man inbillat sig och lurar alla sina anhöriga... Fast sen när det gör ont igen vet man ju att det är på allvar.



Kram på dig:)

2010-06-14 @ 09:05:47
URL: http://www.motnyaml.blogspot.com
Postat av: storskrutten

Jag gick över 19 dagar!! Ha! Lång förlossning var det med... dock kan jag inte skryta med några förvärkar :)

2010-06-15 @ 13:00:24
URL: http://finndjavlar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0