En fröjd




Första gången vid havet. För den lille mannen då.



Om han trivdes?



Kan man väl säga kanske...



Om dom stora barnen njöt? Oh, ja...



Om dom här myste vid vattnet? Dum fråga .



Det här var nog det roligaste av allt, enligt småttingarna.



Jo...vi är ju inga erfarna stugcampare direkt.... Vi har ju kört med tält de sista åren och är vana att kunna ta oss in och ut som vi vill...   Fast nu var det ju iofs så att några vissa personer glömt en viktig detalj, när man ska ta sig in i en låst stuga...



Om jag njöt då?



Kan man noga säga ja.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Vad underbart det ser ut!



Hoppas ni har d lika underbart som d ser ut! Och söta lillknodden ser ju ut att trivas perfa - som fisken i vattnet så att säga ler



Jag har lite torka på att blogga o att kommentera bloggar - men så fort jag fått tillbaka mitt liv ska d styras upp. För läser gör jag allt. Sent på nätterna oftast. Förutom idag då.



Ta hand om er o var rädda om varandra!



Stor kram! <3

2010-07-01 @ 10:00:58
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Anna Karlsson

UNDERBART!!!!!!! Kram på er!

2010-07-01 @ 11:03:16
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0