Stundens hetta

Jag är sån att råkar jag ut för något som jag älskar att göra, så gör jag det passionerat för stunden.

Och då vill jag göra det mycket, inte då och då. Då tröttnar jag fort. Som tex att blogga. Jag har inte tröttnat men jag har haft mindre tid över helt enkelt. Helst vill jag skriva ett inlägg varje dag, det blir bäst då. Inte ett varje söndag som lyder, Helgen som var.. hur kul är det..

Nej, halvdant är inget för mig, det ska vara antingen eller. Och nu på sistone har det varit dåligt med det, och då känner jag mig inte nöjd. Då drar jag ut på det, blogga eller inte blogga är den stora frågan.

Så jag gör ett nytt försök, eftersom jag gillar det här. Men då måste jag få till det med tiden. Så att jag inte tröttnar på mig själv. På mina en gång i veckan inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0