Smyga med datorn?



Jag funderar lite på hur jag ska lyckas med konststycket att få familjen att vädjande be mig om lov att få ta med datorn på semestern.... då jag tillslut kommer att ge vika, och få dom att tro att jag gav med mig... Fast det är egentligen jag som vill ha den med mig, för att kunna surfa lite sen kväll när de andra har somnat.

Men det skulle jag ju aldrig erkänna, att jag vill ha den med mig alltså. Eftersom jag varit stenhård på den fronten, alla somrar. Ingen dator på semestern inte!!!!

Jag får kanske ge nån av dom en liten vink av något slag..  Eller förvånat utbrista, Vem sjutton smög med datorn?  när vi kommer fram. Får se.

Hursomhelst, bilen är packad. Allt fick plats. Bara lite mat och annat som ska in det sista imorgon.
Jag fattar egentligen inte hur Jarmo lyckas med det, år efter år, få in allt i bilen och dessutom lämna ett område fritt så att man faktiskt kan se .

Ha det skönt i ljuva sommartiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0