Ovanliga löpsedlar...

Jag är inte den som kastar mig över tidningar och annat för att se och läsa om prinsessan Viktorias bröllop på lördag. Är inte så jätteintresserad direkt.

MEN..  jag har då verkligen henne att tacka för en sak.

I vanliga fall, den här tiden på året, så spottar Aftonbladet ut löpsedlar om de ena och de andra livsfarliga symptomen som kan tyda på att du bär en sjukdom och snart ska dö. Ungefär så.

Varje sommar, varje vecka. Och jag åker på alla symptomen och har givetvis alla sjukdomarna.

Eftersom jag är lite halvhypokondrisk av mig. Så det är ju tuffa perioder som ni förstår.

Men nu slog det mig, det har inte stått något om nåt symptom eller sjukdom. Bara om bröllopet.

Och det lär väl stå om det ett par veckor efteråt också.

Så tack! Jag är jättenöjd. Tack!

Kommentarer
Postat av: Annika

oxå tänkt på detta. det har inte stått ett smack om lever fläckar än...

2010-06-16 @ 00:39:00
URL: http://oodiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0