Jag som sa att vatten har en lugnande inverkan på mig..

Ännu en helg fylld med fotboll, grillning, bad, besök har hunnits med.


Tjoat på barnen tusentals gånger att dämpa sig ute i poolen har jag gjort. Funderar över vilka som hörts mest hos grannarna, jag eller barnen?

Hade en tanke på att sätta upp en skylt, varning: njut av sista kvällslugnet, poolen håller på att fyllas upp, men kom på att dom på gatan lär nog inse det rätt snabbt.

Insåg vilka blandade känslor jag har över den där, skönt för barnen att kunna svalka sig tänker jag, sen möts jag hårt och brutalt över den hårda faktiska sanningen. Den blir invaderad. I år igen. Av samma barn som sist. Inte mig emot att barnen har kul med sina kompisar, men nån gång vill man kanske vara bara just vi hemma. BARA VI!!!!!!!! Inte alla på en gång..  HELA TIDEN!!!

Jo, men annars är det lugnt...

Hälsningar drottningen av värsta bonnabrännan och - mamman som upprepat hotar med det ena och det andra som kan hända med poolen om det inte sköts..






I den här lilla hörnan gick det lite lugnare till..


Kommentarer
Postat av: Anna

Du jag förstår dig helt och fullt att det kan vara skönt att få vara "bara ni" i eran egna trädgård nån gång i bland he he..Ni får börja ta inträde ha hah..



Lilla Emil hann jag aldrig pussa på sist..vi får göra om detta..sommaren är lång!



Kram

2010-06-07 @ 10:42:30
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Nettan

ja du...vi har oxå ALLA ungar här...

2010-06-07 @ 11:51:05
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart det blir påfrestande att aldrig kunna riktigt slappna av "bara" ni i eran egen trädgård..ni får ta inträde i fortsättningen he he



Kram

2010-06-07 @ 19:07:34
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0