Gamle Bettan is alive!

Usch..vad dålig jag varit på att blogga här ett par dagar, men det har varit full fart hela tiden. Från morgon till kväll. Så är det väl för de mesta nu kan jag tänka mig.

Klippte gräsmattan med ett leende ikväll.. Den dog ju den jäkeln förra sensommaren, lagom till sista klippningen, dagen innan Emils dop vi skulle ha hemma i trädgården. Eller dog, den brann nästan upp, typ.. Men envis som jag är, fick jag allt Jarmo till att försöka igen och igen.
Tillslut så, efter ett antal svordomar från Jarmo, och ett par trevliga stöttande ord till Jarmo från mig så gick åbäket igång.

Idag valde vi mig som skulle bli den sjuka. Vi är grymt allergiska mot gräs, både jag och Jarmo, så vi får istället för att säga, vem klipper? så lyder det här, vem ska bli dålig? Jag tar den smällen, Jarmo fick ju iordnig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0