Världens bästa bilförare!

- Du börjar bli riktigt jäkla grym på det här nu gumman, sa Jarmo till mig häromdan, när jag för femtioelfte gången i mitt liv lyckats att trassla in mig på en parkering där det var överfullt, och då återstår ju att backa, och trixa och backa och trixa.

Japp, svarade jag. Mycket nöjd över mig själv. - Förresten, vad sa du? sa jag i hopp om att få höra det en gång till.

- Du hörde vad jag sa första gången flinade Jarmo.

Ja, det är annat nu, mot en gång för länge sedan ( för att välja ännu en av mina bilhistorier).
Då satt Jarmo och syrran därbak i bilen. Markus var nyfödd och satt i fram.

Jag skulle backa ut på en väg, och bad syrran och Jarmo att titta åt varsitt håll därbak. För det var dålig sikt.

Det gjorde dom, och jag backade.

Och körde rakt in i nåt/ upp på något.

Men va fa... ni skulle ju kolla, ropade jag till de snopna passagerarna där bak. Men det gjorde vi ju, svarade dom. Men du då Malin, du kollade väl bakåt, eftersom vi skulle ha koll åt sidan?

Just det.... Men nu så, har jag blivit en jäkel på att backa bilar. Riktigt grym!



Och det är då man får såna här fina skyltar av sina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0