Nåde den som...

Man skulle kunna säga att igår, på årets varmaste dag så hade jag en dag som liknade en i vintras, fast tvärtom då. Det var ett tag i vintras då jag nästan på allvar funderade på om vi var på väg mot en ny istid, eller att vi skulle få så mycket snö, att vi bokstavligt talat skulle bli insnöade. Och då menar jag insnöad i den grad att snön bara skulle växa och växa på höjden, så att man tillslut inte skulle kunna titta ut, eller ta sig ut, för snön skulle ligga lika högt som lyktstolparna, nästan...

Värsta skräckscenariot!!

Igår funderade jag på hur jag skulle överleva dagen... Alltså, 23-24 grader är okej. Kanske tom 25. Men mer klarar jag inte. Kroppen funkar inte i värmen, jag fullkomligt kokade! Humöret var ju även lite svårt att hålla på topp. Jag fixar helt enkelt inte när det är för varmt.

MEN.... man får inte klaga på värmen här i Sverige när den väl kommer, ja nåde den som gör det! Nu ska vi vara tacksamma att vi kokar ihjäl levande, en liten kräftahaupplevelse.

Här får man klaga på allt, men inte värmen, nåde den... Så nåde ta mig!






Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Man får visst klaga på värmen om den överstiger 30..det är ju fan "för" varmt..allt skall vara med måtta tycker jag.. :-)

2010-07-05 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0