När suget sätter in

Vi har haft besök här i helgen av Pasi, Marie och kids. Det är som sig bör, full fart, mat och prat.

I gårkväll blev vi sugna på att avsluta med en film och lite gött tiil det.
Jag for fram och inhandlade diverse sötsaker, och girig som jag är hade jag självklart svårt att hålla tillbaka lusten att slänga i mig lite på hemvägen. Så där satt jag i bilen, koncentrerad på att få fram det goda ur påsen samtidigt som jag skulle ha koll på trafiken.

Jag får i mig kanske för mycket i munnen samtidigt, så att jag bara måste ha ut tungan och slicka mig runt munnen, samtidigt som jag möter en bil, där mannen stirrar på mig.

Hans tanke var väl, hallå... pervomänniska...sitter och slickar sig runt mun när hon ser mig.

Min tanke var väl den med. Att det var det han trodde. Men jag får väl lov att bjuda på det. Jag fick ju vad jag vad jag var sugen på.



Godiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0