Skumt....

Gaahhh vad det stör mig när inte saker funkar som det ska!! Härinne funkar ju inget just nu, kan varken se ev kommentarer eller statistik. Nada. Och på facebook spökar det. Någon har iallfall lyckats skrämma mig rejält. Sjukt var det. Eller snarare otäckt, som i en skräckfilm, allvarligt alltså! Skratta du, men det hade du inte gjort om den sidan som bara dök upp på teverutan gjort för dig. Usch, det kryper i mig. Ja, skumt var det.
Det positiva med dagen var att provet jag lämnade i morses var okej, ingan fara på taket.
Emil och jag har varit på lek och sångstund, som är uppskattat av oss båda.
Bella är på övernattning i skolan, dom är ca fyrtio barn som sover där i natt, månskenspromenad, godis och suddigummibytande står på schemat. Härligt för dom.
Själv är jag hemkommen från styrelsemöte med bostadsrättföreningen här på gatan.
Markus ligger sen länge stendäckad i sängen efter en lång friluftsdag i skolan.
Och Jarmo är som vanligt road av min fantasi, ropade ju på han frenetiskt här förut, men han hann ju aldrig se det otäcka!




Kommentarer
Postat av: eda

Jag tror dig!!! Läste lite på Fb. Lät jäkligt skumt och otäckt!

2010-01-31 @ 12:41:15
URL: http://edas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0