Lugn helg

Lugn och skön helg har det varit, inte många knop. Har ju gått med en undermedveten oro om att vi skulle åka på maginfluensan, men det ser än så länge ut att ha klarat sig. Jarmo och alla barn var iväg en sväng förut, så jag var ensam hemma. Vad jag gjorde? Städa...kanske borde ha lagt mig och läst en bok men jag är som jag är. Passa på, passa på.
Emil som alltid har lätt för att somna för natten vaknade upp rätt fort igen. Det var det jag misstänkte, så fort han lär sig något nytt blir det orolig sömn. Mycket som ska bearbetas. Och idag var det en del. Han stod själv ett par sekunder, tog några steg och vid kvällsmaten började han rätt som det var klappa händerna så det stod härligt till! Så det är mycket för en liten att bearbeta, men just nu sover han gott.
Hittade en gammal bild på en hemsida, den är ganska exakt fem år gammal.
Det var innan jag blev allergisk mot vår hund som vi sedan var tvungna att ge bort. Dock till en vän, så han har det bra, dom kommer och hälsar på mellan varven. Bilden tog vi och gav till vår mor på hennes femtio årsdag. Fast förstorad då, med en fin ram runt.



Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Vackert kort. Lite lustigt när man tänker på att dagens kort skulle innehålla många fler personer. familjerna växer snabbt!

2010-01-24 @ 09:23:51
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det saknas ju tre personer. Som är födda inom ett år och tre månader=)

2010-01-24 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0