Isande

Suck...Visst är det vackert ute, men dock för kallt för en liten Emil att hänga med ut. Så när det är som kallast får vi snällt hålla oss inne. Men det är nog jag som lider mest av det. Kan ju bli en smula rastlös...
Markus däremot, honom fick vi tillslut gå och hämta hem igår.Han och några kompisar stack iväg för att spela hockey på isen, och kvar blev han länge, ett antal timmar, så tillslut for jag iväg och hämta hem han, med förmaningar att man kan minsann inte vara ute så länge när det är så kallt som det är.
Kallt?? Äsch, tyckte han. Jag hade mest skuldkänslor för att jag inte varit klok nog att hämta hem han tidigare.
Hämta ja, annars kunde han varit där än och spelat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0