Besök

Idag var jag och Emil och tog en kaffe hos Mariette och Viktor. Det var ett tag sen nu, så vi hade en del att prata om. Vi ska dit en sväng på lördag och gratta Anton och bli bjudna på lite mat. Trevligt det!
Lagom  till att jag kom hem fick jag ett härligt spontanbesök av Em. Sånt gillar vi.
Vi skulle egentligen åkt till min bror och grattat Theo som fyller två år idag, sötisen, men vi bestämde att vi väntar några dagar då både Jarmo och Markus varit hemma idag med huvudvärk, trötta i kroppen, det är nån skit som går. Barnen blev givetvis besvikna, men vi vill inte chansa och ge  kusinerna nån smitta av nåt slag, dom har haft tillräckligt.
Idag spelar Depeche i Göteborg, jag var ett stort fan till dom en gång i tiden. Mycket minnen kan man säga, men inget jag väljer att skriva här. Sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0