Äckligt inlägg

Tänkte skriva att nu går startskottet för alla kalas som är inom de närmsta dagarna. Men det kanske inte blir så.
Bror min och barn var här förut idag,drack lite kaffe, tjöta, dom var här ett tag. Nu på kvällen nådde ryktet mig, Johan och Ceasar ligger i maginfluensa..Jipppppiiiii!!!
Om det är något som är jobbigt nog att ha överhuvudtaget så är det maginfluensa. Med tre barn liggande i det så blir det övermäktigt jobbigt. Stackars Johan, han kunde ju knappt veta att dom skulle få det senare under dan, dom hade ju knappast varit här då.
Så..är vi fortfarande friska imorgon så är det jag som drar fram och köper bananer, blåbärssoppa och isglass, vet ju inte hur lillen reagerar. Man ska inte måla fan på väggen, men i såna här lägen gör jag det. Jag startade en tvätt maskin nu, bara för att det ska finnas plats för eventuella nerspyddaplagg....usch.. skulle storstädat oxå, tänkte att det är väl ingen ide nu då, bättre att ta det efteråt...
Känner redan hur magen börjar kännas mysko...the får jag nog ta och ladda med oxå.
Hm..är det nån ide och köpa hem god fredagsmat och lite gött tro imorgon tro? Om vi ändå ska ha upp allt.. då är det ju rätt onödigt, bortkastade pengar,lika bra och leva på vatten och bröd ett par dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0