Vad är en morgon utan kaffe??

Dagens stora morgonproblem är hur jag ska få tag i kaffe..Jag går ju knappt ut med barnvagnen i dom här massiva snödrivorna. När Jarmo kom hem i morse var han helt slutkörd, hehe ,han hade fått gå omvägar hem, så det tog sin lilla extra tid. Men det var väl en trevlig syn som mötte han, jag och Emil stod i fönstret och vinkade glatt när han kom knallande.
Bilen skulle väl ta en halvtimme att skotta fram, och då är problemet vart jag gör av lilleman så länge..
Jag funkar inte utan mitt kaffe, kan ju inte ens tänka klart.
Ja, det löser väl sig under dagen.
Jag ser fram emot fredagskväll, då ska vi hem till syrran. Jag, Pillan, Jossa och lite andra töser. Det blir ugnskokt lax med en god kall sås och potatis,sallad, vin och mycket prat. Skoj det!!
Enligt mina drömmar jag haft på sistone, som jag har tydit, så ska jag passa mig för skvaller och förtal nu. Vet inte om det är jag som ska tänka på vad jag säger eller om det är jag som är det utsatta, hursomhelst, inget av sånt är speciellt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0