Tant i vägen!

Är man inte riktigt på topp kan små saker störa en. Som förut, var framme på ica och handlade lite. Vette sjutton om det var maginfluensa då ingen annan i familjen fått något, och det händer aldrig annars, hursomhelst, nu ska jag ju vara smittfri om det nu var det, så jag åkte fram.
När jag har betalt och ska packa mina grejer där bakom rullbandet, ja ni vet, på lilla bänken man har att packa sitt på, så står det en tant där som brett ut alla sina grejer. Jag kollar menande på henne, och tänker, jaha, flytta på dig nu då, jag måste ju ha nånstans att packa mitt på! Då säger hon, jag hade mitt icakort här förut, men det försvann innan jag betalade.Okej..., men vad gör det till hennes rätt att ta min plats på då!! Hon vägrar flytta på sig. Så jag får (för snäll som jag är) packa ihop grejerna samtidigt som rullbandet går, JÄTTELÄTT, med stora mjölkpaket och diverse stora otympliga grejer! Sånt kan jag bli riktigt störd på, hur tänkte hon egentligen??
Jag kunde hjälpt henne leta om hon bara flyttade på sig men icke då!
Somliga tror tydligen dom har all rätt till allt.

Kommentarer
Postat av: Dimone Bergenstråle

grrrrrrrr :-)

2010-02-18 @ 10:30:47
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0