Sanningen

Barns sanna ord kan svida ibland. För ett tag sen kollade Bella på mig och sa med lite pillemarisk blick, Mamma, dina bröst hänger ju ner på magen. Ska inte dom typ stå rakt ut?
Gaahhh!!! Hm...vad säger man...Nejdå Bella , det gör dom INTE ALLS DET!! Fast det var ju roligt samtidigt.

I natt drömde jag att vi var och bada på vårt vanliga badställe. Men det vi alla i vattnet reagera på var att det var så varmt, trots så tidig sommar som det var. Och alla personer i vattnet var ovanligt brunbrända trots den tidiga sommaren.
Hoppas det var en sanndröm. Hursomhelst, jag hade en mycket trevlig natt!!


Kommentarer
Postat av: Thomas Björk

Vad det ser skönt ut,nu vet man vad man har att längta och att se fram emot.

2010-02-12 @ 14:43:40
Postat av: Anna

Haaaaahhhhhaaaaaaaaaa fy faaaaaaan jag döööör!!

2010-02-13 @ 11:48:51
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0