Röd kjol

Vem hade kunnat tro att jag skulle falla pladask för en röd kjol med vita prickar på? Absolut inte jag iallafall, men jag föll pladask för den igår när jag var på Blingo/tjejmiddag/kväll igår. Vi har hemma hos Pernilla i Skälvum.
Tanken var ju givetvis att jag kanske skulle hitta nåt till Emil, möjligen till de andra barnen, men när jag såg den här kjolen och provade den så var det love. Men, jag i en rödvit prickig kjol, ja Bella kommer bli överlycklig för hon klagar på att jag klär mig i alldeles för mycket svart. Den och nått vitt upptill blir nog fräscht till sommaren.
Jag köpte en mössa oxå, till Emil som kommer att sitta fint till våren. Handlade du bara det? frågade Jarmo mig förvånat idag. Ja, svarade jag. Han känner ju mig, så frågan var lite underlig, men han hade väl hoppats på att jag skulle gå loss för en gång skull, men icke. Det kostar ju oxå.
Vi hade det riktigt trevligt, massa god mat och mycket roliga historier som berättades. Det blir lite annat när det inte är människor man umgås med jättemycket annars, fast på ett positivt sätt.
Johanna, jag glömde säga det men tänkte på det ett antal gånger under kvällen, du var jäkligt snygg i håret!
Tilläggas kan att vi än så länge klarat oss från det som kanske kommer....
Så här ser kjolen ut, ja få inte chocken bara att jag köpt nått sånt färgglatt, vårkänslor på g kanske...




Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Härligt Malin! ♥

2010-02-15 @ 13:43:37
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag väntar med stoor spänning på att få se dig i den kjolen! Den var ju urgullig:)



kram

2010-02-15 @ 19:55:22
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0