Lan

Nu har jag nog tagit mig vatten över huvudet iallafall... Jag har lovat Markus att han ska få ha sitt efterlängtade lan här hemma med ett gäng killar i hans klass. Dom blir väl ca sex personer, vilket innebär Sex datorer som ska kopplas ihop till nätverket. Hm...kanske inte ens så man säger?? Se där..
Det var svårt att få till en dag, så det blir en fredagskväll och det stora kruxet är då att dataexperten här i huset inte är hemma. Så jag får alltså lita på att jag förstår Jarmos instruktioner och att killarna har hyfsad koll på läget. Annars får jag väl helt enkelt ringa på nån hjälp. Det ska lösa sig på nåt sätt.
Bella ska få ha en tjejkväll lite längre fram, och då åker Emil och Markus till mormor. Nu är det Bella och Emil som åker dit när Markus ska ha sitt lan. Sånt brukar ju bli högljutt.
Jag får väl hålla till i tvrummet eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Visst har Jarmo jobbat på Thelindata??? Eller, han kanske fortfarande gör det?



Min kusin Fredrik jobbade där ganska länge. Han slutade förra sommaren (om jag inte minns fel) för att börja på Analycen istället.

2010-02-11 @ 11:59:46
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: malin

Det är hans Kusin Jari som jobbar där, men en del tycker att dom är rätt lika=)

2010-02-11 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0