Kopplat och klart!

Ja...nu sitter dom här eller snarare ute i köket och spelar. We did it!
Jag ska vara ärlig, jag behövde inte göra så mycket bara ge dom lösenordet till vårt nätverk och så vips så hade dom fixat till det. Jarmo hade ju som sagt förberett lite oxå, men nu kan jag ju pusta ut. Hade ju varit förjäkligt om det inte gått som vi velat.
Det enda jag ska göra sen är att fixa lite tacos till dom, sen vill dom nog helst inte se mig.
Emil och Bella hämtades upp för ett par timmar sen och dom har en myskväll med mormor och Thomas. Bara dom inte blir för bortskämda...
Jarmo har det mycket trevligt ikväll, det vet jag. Han är i Göteborg hos sin kusin Maarit som fyller fyrtio år, vi var givetvis bjudna bägge två, men nu blev det sig så att Jarmo åkte och jag är hemma. Men det gör inget, vi träffas nog snart ändå, dom har en underbar sammanhållning det kusingänget.
En av mina favoritbilder


Kommentarer
Postat av: anna panna

helt underbart foto!!!! Hoppas han har det kul och att du har det bra!? kraam

2010-02-20 @ 09:08:16
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0