Klippningsdags

Jag var framme med barnen hos frissan idag. Båda blev nöjda, speciellt Bella som ville ha det uppklippt och lite flikit. Det blev verkligen skitsnyggt, med lite halvlugg. Såpass att jag själv blev sugen på att göra nåt drastiskt.
Jag går ju som oftast med mitt långa hår i en tofs, sen får jag ett ryck, klipper av det till axlarna, för att sedan ha det lika snabbt utväxt igen.
Men jag är allt lite sugen på att bleka det igen. Jag gjorde det för ca fyra år sedan, och trivdes jättebra i det. Nackdelen är ju då att mitt hår växer så rysligt fort= mörk utväxt= bleka i det igen. Och det är ju inte bra.
Sen tyckte jag själv iallafall att när jag blev mörkhårig igen så såg jag yngre ut? Hm..man ser alltså äldre ut i ljust, eller så var det bara jag.
I-landsproblem, jag vet men så svårlöst. Ska jag eller inte?? Klippa av det till axlarna och bleka det?

Kommentarer
Postat av: Mli

klipp till axlarna och blondera..hehe "alla" tror ju att jag e 17..så äldre vet jag inte om man blir...Men tycker du är fin som du e!!

2010-02-25 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0