Gamla minnen dyker upp

Allt jag stoppar i munnen smakar sprit. Ja, sprit, och är det någon smak jag inte gillar så är det just det.
Kan väl möjligen bero på att jag spritar händerna frenetiskt efter att jag tagit i nåt, eller bara tittat på barnen..
Nej, så illa är det inte. Men smågodis med spritsmak var ingen höjdare....
Barnen är piggare idag. Det märks tydligt, tex så är det härliga syskongnabbet igång igen.
Men igår var dom inte mycket till liv stackarna, jag gjorde köttfärspaj som vi mumsade i oss, barnen höll sig till blåbärssoppa och nyponsoppa.



Tänk att några rader kan väcka så mycket minnen och känslor.
Jag blev glatt överraskad när en gammal vän dök in här och kommenterade. Jag var tvungen att kika in på hennes blogg som föll mig helt i smak. Tycker att ni ska kika in där oxå. Angelica, saknar allt våra tider!

Kommentarer
Postat av: angel

Ja, jösses vad tiden går..

Låg och tänkte på en viss kaotisk påskafton för 100 år sedan.

Herregud, vi var ju bara barnen och sicket liv;)



Ha nu en bra början på kommande vecka..

2010-02-28 @ 18:48:01
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0