Fullt ös

Det är lite lustigt att vissa dagar kommer ingen (sällan iofs) eller så kommer många i omgångar. Först var syrran här en sväng, vi drack kaffe och tjöta. Strax efter hon åkt kom farsan en sväng. När han precis åkt kom Thomas och hälsa på, därefter dök bror min och Caesar upp.
Men jag gillar det!
Just nu sitter jag här och lyssnar på Gamma Ray och har det allmänt gött. Stora barnen sover hos varsin kompis, blev hastigt bestämt. Det är spontanitet där.
Sportlovsveckan gör vi inget speciellt, Jarmo jobbar men barnen har sett till att späcka sitt schema med övernattningar, biobesök, ishallen,Skara badhus med Thomas, (där Mc Donalds ingår) övernattning för Bella och Emil hos mormor och lan för Markus. Så dom får ett bra lov. Det enda mindre roliga för dom den veckan är att Markus ska träffa dietisten ang. laktosfria maten och Bella ska göra sin nötprovokation på sjukhuset. Ja, det är ju i det jag ingår då, att följa med på det. Biobesöken och det andra vill dom ju göra med sina kompisar....
Just det, lanet ska jag ju ordna oxå, det var ju det ja. Sånt som jag är så grym på. Inte.

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Låter som att du kommer ha fullt upp!

2010-02-12 @ 21:35:44
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0