Förmiddagsfika

Förmiddagen har bestått till större del av fika med bror min, Ceasar och sen kom syrran förbi en sväng oxå. Alltid trevligt, vi tjötar och barnen är för roliga att se på. Dom blir mer och mer medvetna om varandra, så nu härmades det med alla möjliga grejer som klappningar och skaka på huvudet fram och tillbaka, dom roar sig lätt dom små liven.
Nu blir det ett litet röj här, sen ska jag se om jag får liv i Jarmo, han gjorde sista natten nu i natt, han går på tvåskift på måndag igen, så då blir det vanliga gängor.
Ständigt nattskift sliter rätt bra.
Ikväll ska jag ju till syrran och bara ha det gott, barnen och Jarmo ska laga lite mat och kolla på film.
Får se om jag lyckas knäppa några bra kort ikväll då, som duger..
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Mysigt med fika. Jag hade gärna varit ute men får stanna inne med Thea som har feber. Hon fick andra dosen av svinis igår så det var väntat..

2010-02-05 @ 12:35:29
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna

...och här blir det eftermiddagsfika nu:)



kram

2010-02-06 @ 14:53:41
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0