Bländad

Skenet kan bedra och tittar du för noga kan du bli bländad. Då gäller det att du har en omgivning du kan lita på.
Det har jag.
Jag blev bländad i dag, fast det var bara av snön... Fick ta i med våld för att ens få upp ytterdörren, där jag fick skotta mig fram steg för steg, helt sjuka ofantliga mängder snö!!
Min ena snöskyfflare är fortfarande kvar i Göteborg och min andra sitter vid datorn.
Så det var bara att hugga i.
Så nu sitter jag här med en puls på flera hundra, skakiga händer och mjölksyra i kroppen, plus en halvt knäckt rygg.
Vad lite snö kan ställa till. Mycket gör kaos.







Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas helgen varit bra...& när ska du gå förbi här utanför i din prickiga kjol? Jag väntar med spänning:)



kram

2010-02-21 @ 15:14:15
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0