Snörvel

Då var det min tur med feber och snörvel. Hoppas bara att det ger sig fort. Kunde varit mer.

Får hoppa över firandet av min kusin i morrn igen då dom klarat sig från förkylningar och skit.

Kvällen däremot är jag bortbjuden på lite vin, goda ostar och annat smaskens, får väl se hur jag gör där. Hon bryr sig knappt om jag inte är piggelin och orkar jag så bär det kanske iväg en liten sväng.

Känns inte schysst att ställa in det för jag vet att hon har sett fram emot det. Syrran och en kompis till oss ska också dit, och dom har redan varit i kontakt med våra bacillusker...

Snart är det nyårsafton mina vänner! Det firar vi med goda vänner och deras barn. Vi kör vartannat år här och vartannat där.

I år blir det här. Mat och trevligt umgänge står på listan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du hinner bli frisk till nyår. Krya på dig! <3

2010-12-28 @ 21:32:45
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0